2011. október 23., vasárnap

Állatságok meg egyebek

Ma láttam krokodilt! Élőben, igazit, nem rácsok mögött. Egy tó partján napozott (vagy óvatlan turistákra lesett?). A füle botját se mozdította, nagyjából 10-15 m távolságból figyeltük az öböl túloldaláról. 
Mt. Abuban vagyunk, Rajahstanban, ami egy zsákutca, és nincs túl sok látnivaló, de az itt töltött másfél nap egyelőre nagyon tetszik. Tegnap megnéztük a jain Dilwara templomokat, fénykép sajnos nincs, mivel a cipőnkön és egyéb bőr cuccainkon, ételen, italon kívül sem mobilt, sem fényképezőgépet nem szabadott bevinni. Nagy kár, mert leesett az állunk a márványból faragott oszlopok és kupolák előtt (alatt), de a wikin úgyis jobb képek vannak, mint amiket én készítettem volna az új, pici kis gépünkkel meg az én korlátozott képességeimmel. Még nem említettem, de voltunk olyan ügyesek, hogy otthon felejtettük a fényképezőgép aksijának a töltőjét, így most cipeljük a bazi nagy masinát fölöslegesen. No comment, tudom, jellemző... 


A mai túrán a környező hegyekben a krokkuszon kívül még láttunk egy rákot, majmokat, kígyóbőrt meg medveszart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése